favorite book

  • Meraba Indonesia
  • Young On Top
  • Creative Junkies
  • The Ultimate U
  • Partikel
  • Negeri Van Oranje
  • Catatan Seorang Demonstran - Soe Hok Gie
  • Go Ask Alice

awali dengan Basmallah, akhiri dengan Hamdallah

semoga kali ini benar2 bisa menjalani hubungan seperti judul post kali ini

Bismillahirohmanirohim
Insyaallah,
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah pemikirannya setara dengan usia saya
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah cita-citanya jauh melebihi saya
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah sosoknya seperti yang saya inginkan
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah keinginan belajarnya jauh melebihi saya
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah kepintarannya akan benar2 jauh melebihi saya
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah imannya kuat melebihi saya
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah seriusnya melebihi serius saya
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah sabarnya melebihi sabar saya
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah dia yang menerima saya apa adanya
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah namun egonya lebih rendah dibanding saya
walaupun usianya terpaut lebih muda, namun Insyaallah dia sanggup menjadi imam bagi saya
Alhamdulillahirobiallamin

2 comments:

  1. asikasik..
    walaupun anda terpaut lebih tua Insyaallah anda bisa menjadi lebih muda untuk dia..oks.

    ReplyDelete

tinggalkan sebuah pesan!